Daniela Angelina Jelinčić: Kultura u izlogu

da_jelincic_kultura-u-izlogu_web(Knjiga) predstavlja svojevrsni “generički” predložak za planiranje, analizu, primjenu i kontrolu menadžerskih i marketinških znanja i vještina ključnih za uspješno upravljanje kulturnim dobrima.

Obrađena problematika izuzetno je aktualna, atraktivna i važna za praktičare iz područja kulture i studente interdisciplinarnih područja (kulture i turizma)…, ali i za sve one zainteresirane za spoznaje koje se velikim dijelom mogu smatrati i općom kulturom svakog društveno angažiranog pojedinca.

Riječ je o radu koji na popularan i jednostavan način razvija marketinšku struku na način da marketing (menadžment) predstavlja kao neizbježnu sastavnicu djelovanja pojedinaca i organizacija u suvremenom konkurentskom okruženju, ne samo u području kulture, već i šire.

Interdisciplinarnost i osmišljavanje inovativnih pristupa obradi predmetne problematike, s osobitim naglaskom na specifičnosti Hrvatske, ali i šire regije neupitno potvrđuju da je riječ o kvalitetnom i korisnom djelu koje će (…) biti kvalitetna nadopuna postojeće oskudne literature iz obrađenog područja u Hrvatskoj i (…) predstavlja značajan prinos razvoju literature i njezine primjene iz područja upravljanja kulturnim dobrima/institucijama. (Dr. sc. Jurica Pavičić)

 

STYLE–> http://www.vjesnik.hr/html/2010/04/29/Clanak.asp?r=kul&c=10

Pretplatite se na časopis Tema:!

28/04/2010

Otvoreno cijelu noć

28/04/2010